Proiectul Texte rock la final …

București, 12 noiembrie 2012. Proiectul „Texte rock” a fost finalizat cu organizarea unui concert de muzică rock, organizat în parteneriat cu Clubul Ageless, în cadrul căruia au fost interpretate melodii compuse pe baza textelor primite în cadrul concursului organizat de F.T.M.B.

Concursul a fost destinat tinerilor pasionați de poezia și muzica rock, dornici să-și expună frământările din viața de zi cu zi.

În prima parte a proiectului, tinerii au trimis textele rock create pe platforma on-line destinată concursului de pe site-ul Fundației. În perioada 26 octombrie – 9 noiembrie, textele au fost postate pe site-ul FTMB – www.ftmb.ro. Din cele 40 de texte rock primite 5 texte au fost declarate câștigătoare de către juriul concursului format din:
Eugenia Țarălungă – poetă, membră a Uniunii Scriitorilor din România și redactor la Muzeul Literarurii Române;
Alin Dincă – redactor RockFM și solistul formației TROOPER;
Bebe Astur – liderul grupului SOLARIS și profesor de canto la Casa de Cultură a Studenților din București.

 Cei cinci câștigători ai concursului au fost:

Iulia Pardău, cu textul Optimist;

Alex – Robert Gheorghe, cu textul Umbre-n noapte;

Răzvan Năstase, cu textul Trădare;

Cosmin Olteanu, cu textul Live the moment;

Vlad Botiza, cu textul Poveste pentru tine;

Cei cinci câștigători au primit premii în valoare de 700 lei fiecare.

Umbre-n noapte și ”Live the moment” au fost cele două compoziții, având la bază două dintre textele premiate, interpretate în cadrul concertului de închidere al proiectului de către formațiile R.M.N., Magnum Opus, 9,7 Richter și Directory.

După derularea concertului a fost premiată și cea mai bună compoziție a unuia din textele rock transpuse în muzică, premiu ce a fost câștigat de 9,7 Richter, cu melodia Umbre-n noapte.

Celelalte trei texte câștigătoare vor fi transpuse în muzică rock în perioada următoare urmând ca, în final, toate cele cinci melodii aferente textelor să fie interpretate în cadrul altor evenimente dedicate muzicii rock.

Partenerii media pe care ne-am bazat în promovarea proiectului au fost RockFM și Curierul Național, cărora le mulțumim pe acastă cale.